Naujieji mūsų partneriai UAB „Laragis“ ir „Golski LT“: daugiau skonių, daugiau kokybės ir dar daugiau džiaugsmo

Seniai praeityje tie laikai, kai saldumynai buvo tokie reti ir brangūs, kad buvo parduodami kaip vaistai. Manyta, kad kakava gerina lytinę potenciją, zefyrai gelbėja nuo peršalimo… Tikėtina, jog saldainiai, išoriškai panašūs į šiuolaikinius, buvo pradėti gaminti tik XVI amžiuje Italijoje. Tuomet visi saldumynai buvo pakankamai brangūs, tačiau saldainiai buvo ypatinga prabanga ant stalo. O dabar dažnas neįsivaizduoja savo gyvenimo be saldumynų. Jie ne tik pamalonina skoniu, bet ir nudžiugina bei suteikia energijos.

Tikriausiai, ir dabar kiekvienuose namuose yra ta vaza ar ta spintelė, kurios link keliaujama ieškant „ko nors skanaus“. Dėl to nuolat rūpinamės, kad galėtumėte susikurti sau kuo daugiau malonių akimirkų ir nustebinti namiškius. Juk vien dailaus saldainio popierėlio čežėjimas primena šventę… Stengiamės, kad ir turinys džiugintų ne mažiau. Nuolat atnaujinamą prekių asortimentą šiemet papildėme kartu su įmone UAB „Laragis“ kuri dabar taip pat atstovauja ir prekinius ženklus „Golski“ bei “Carmelica“.

„O kodėl kepėjai negali prekiauti saldainiais?..“ – klausia šmaikštaudamas įmonės komercijos direktorius Sigitas Veikšra pabrėždamas, kad šios sritys yra visai šalia viena kitos. Nors nuo 1994-ųjų veikianti įmonė išties geriausiai žinoma dėl duonos ir pyrago gaminių, dabar yra ir saldainių, bei kitų saldumynų tiekėja. Pasak jo, „nutiko gyvenimas“ ir įmonė prisijungė prie Ukrainoje daug veiklų ir patirties maisto gamybos srityje turinčios „Golski UA“. Džiugina tai, kad naujasis savininkas permainas pradėjo ne nuo kolektyvo: buvo ne tik išsaugotos darbo vietos, bet ir toliau dirbama vadovaujant įmonėje po beveik 20 metų dirbantiems specialistams. Toks stabilumas leidžia drąsiai priimti naujoves ir kertinių savo vertybių laikytis net plečiant veiklas.

“GOLSKI saldainių gamyboje seniai nebenaudojamas palmių aliejus ir hidrinti riebalai, kuriuos daugelis “pigesnių” gamintojų vis dar naudoja, kad sumažintų gaminio kainą,“ – pastebi „Laragis“ komercijos direktorius Sigitas Veikšra ir tikina, kad gerą kainos ir kokybės santykį galima pasiekti ir kitomis priemonėmis. Įmonė kelia sau itin aukštus reikalavimus ir ketina iki rugsėjo 1-osios sertifikuotis pagal IFS maisto saugos standartą – Lietuvoje tokių gamintojų dar nėra daug. „Planuojame darbus vos prieš 3 metus įrengtoje kepykloje“ – pasakoja S. Veikšra, pabrėždamas naujųjų savininkų gebėjimą įveiklinti įmonės turimus resursus bei patyrusių specialistų kompetencijas.

Ieškant naujų skonių lentynose siūlome atkreipti dėmesį į “Golski” ir “Caramelica” gaminius. Mat „Caramelica” – tai dar viena prekių linija radusi vietą “Laragis” kepykloje ir mūsų krautuvių lentynose. Tai keksai, pertepti vafliai ir sausainiai.

Pažinčiai sutvirtinti mūsų krautuvėse rasite nuolaidas prekinių ženklų „Golski“ ir „Caramelica“ produkcijai, kad išbandyti šį tą naujo būtų dar paprasčiau. UAB „Laragis“ žada nuolat džiuginti naujovėmis skirdami daug dėmesio kiekvienai svarbiai smulkmenai: nuo kokybės bei stulbinančių skonių iki dailių popierėlių. Mūsų tinkle dažniausiai renkatės sveriamus šokoladinius saldainius, tad pradėti galite nuo triufelių skonio saldainių, nuo senų laikų žinomų šokoladinių„Karakum“ ar vaflinių „Piccolo“.