Perorganizuojamas darbas parduotuvėse

Reaguodami į rimtėjančią COVID-19 situaciją šalyje, nuo rugsėjo 1 d. perorganizuojame „Gulbelės“ krautuvių pamainų darbą. Šiuo žingsniu siekiame kaip įmanoma efektyviau sumažinti žmogiškojo kontakto galimybes, taip apsaugant darbuotojus ir klientus nuo rizikos užsikrėsti ir platinti COVID-19 virusą.

Operacijų vadovas, sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga pranešė apie naujas rekomendacijas įmonėms ir įstaigoms. Anot jo, nuo šiol rekomenduojama darbą organizuoti pamainomis, taip užtikrinant, kad darbuotojai kuo mažiau kontaktuotų. „Siūloma organizuoti darbą pamainomis brigadoms ir grupėms, kurių darbuotojai nesikeičia. Tai kai kurios įmonės jau taiko. Tikslas: jeigu vyksta užsikrėtimas, išplitus ligai netenka izoliuoti didelės dalies darbuotojų, įmonės veikla nebūtinai sustoja ir grįžus iš izoliacijos ji gali vykti toliau“, – komentavo ministras.

Atsižvelgiant į rekomendacijas siekiama užtikrinti, kad skirtingų pamainų asmenys neturėtų kontakto bendro naudojimo patalpose: poilsio, valgymo, rūkymo vietose. Pasitarimus rekomenduojama rengti nuotoliniu būdu. Jeigu jie vyksta gyvai, dėvėti burną dengiančias priemones.

Tikime, jog šie pokyčiai leis laiku užkirsti kelią COVID-19 plitimui darbuotojų tarpe, o pasitaikius ligos atvejui padės izoliuoti tik vieną pamainą, o ne visą krautuvės personalą.

UAB “Gulbelė” inf.