Kartu į virtualių pramogų pasaulį

Šiuolaikinės technologijos mažina bet kokią socialinę atskirtį ne tik nacionaliniu, bet ir pasauliniu mastu, o užsienio kalbų mokėjimas ir paskutines tendencijas atitinkantys darbo kompiuteriu įgūdžiai yra tie sugebėjimai, be kurių jau neįsivaizduojamas nei kasdienis, nei, tuo labiau, sėkmingas profesinis gyvenimas. Siekiant palaikyti regiono vaikų ir paauglių domėjimąsi naujausiomis technologijomis, UAB “Gulbelė” pakvietė visą būrį entuziastų vykti kartu į žaidimų kultūros konventą „GameOn“.

Renginys tinkantis visai šeimai

Edukacinės ekspozicijos, realybės sužaidybinimas, pramoginė literatūra, stalo žaidimai, išmaniosios pramogos ir robotika – veiklos, kurios įdomios ir mažiems, ir dideliems. Dvi dienas trukęs tarptautinis žaidimų kultūros renginys – didžiausias toks suvažiavimas Baltijos šalyse, tad “Litexpo” parodų rūmai Vilniuje tapo ko ne kito pasaulio oaze. Buvo galima artimiau susipažinti su vaizdo žaidimų industrija ir kūrėjais, įvairių sričių ekspertai dalinosi įžvalgomis ir naujausiais tyrimais, kaip žaidimus pritaikyti švietime, versle ir moksle. Vaikus į ekskursiją lydėjusi UAB “Gulbelė” teisininkė Lina Tarnauskienė džiaugėsi, kad žaidimai veda vaikus prie realių, kūrybiškų užduočių, pvz.: pažadina norą atkurti įspūdingus kostiumus, kas, jos nuomone, cosplay maskarade atrodė puikiai.

Kiekvienam savo ir savaip

“Yra nemirtingais tapusių žaidimų, kuriuos žaidžiau paauglystėje, o dabar jie tobulinami, leidžiamos atnaujintos versijos, tačiau pagrindinė linija likusi ta pati,” – dalinosi mintimis vaikus lydėjęs “UAB Gulbelė” IT skyriaus vadovas Mindaugas Grockis. Pasak jo, žaidimui neužtenka vieno prisėdimo. Kūrėjų išmonė siūlo tiek daug, kad norint išties jį pajausti, įvertinti visas galimybes, reikia įsigyventi. Su dideliu užsidegimu jis pasakojo ir apie renginyje vietą radusius stalo žaidimus, kuriuos dabar pats mielai žaidžia su artimais draugais ir prisipažįsta – toks vakaras pralekia nepastebimai. Panašios nuomonės buvo ir penkiolikmetis ekskursijos dalyvis Gintaras Švelnys. Pasak jo, kad ir kiek daug pramogų siūloma virtualioje erdvėje, vis dar yra įdomesnių užsiėmimų realiame gyvenime: “Realybėje tai daryti daug papraščiau,” – juokėsi jis išbandęs kelis e-sporto žaidimus bei realybės simuliatorius.

Programavimas – šių dienų priemonė saviraiškai

Kelis Šakių „Žiburio“ gimnazijos pirmokus lydėjęs informacinių technologijų mokytojas Rimantas Navickas džiaugėsi taip šiuolaikiškai atnaujinęs žinias. Šioje srityje jis ne naujokas, o ir keli mokiniai renginyje jau buvo lankęsi pernai, tad jautėsi žymiai jaukiau – noriai apsilankė net ir konferencijose. Jiems labai patiko vadinamųjų „streamerių”, pvz. Gretos Ambrazevičiūtės, pranešimai. Vyko įvairios edukacinės ekspozicijos, buvo galima rasti pramoginės literatūros bei informacijos apie naujausias robotikos tendencijas. “Tokie renginiai padeda suprasti, kad programavimas yra perspektyvus profesinis kelias, bene pažangiausias būdas kūrybai,” – tikino R. Navickas. Jam įspūdį paliko virtualios realybės simuliatoriai, nors ir pasigędo aviacijos, kur toks mokymo metodas jau senokai taikomas.

Internetiniai vaikų dievukai tampa verslo įrankiais

Ką daro “youtuberiai” paaugliai tiksliai paaiškinti negalėjo, tačiau su užsidegimu pasakojo, kokius jų video įrašus žiūri. Kristupas Pečkys (11 m.) ir Austėja Litvinaitė (12 m.) šioje srityje ne tik padėjo susiorientuoti  suaugusiems, bet, kaip dera tikriems fanams, drąsino draugus ir skubėjo fotografuotis bei prašyti autografų. The3dvinas, sTimoMedia, Vėjavaikis, LTU Republic įsitaisę Lietuvos populiariausiųjų sąrašo viršuje ir garbingai dešimtuką užbaigianti paauglė Gabe – visus buvo galima sutikti, o kai kuriuos nuotraukai “prigavo” ir ekskursijos iš Šakių dalyviai. Rinkodaros specialistai tokius “žiūrimus” jaunuolius vadina influenceriais. Šiuo metu, tai yra auganti bei populiarėjanti ir daugumai verslų svarbi sritis, kuri jau ne vienam lietuviui tapo uždarbio šaltiniu.

Daugiau foto rasite čia

UAB “Gulbelė” informacija