Lietuvos regionus pasiekė nauja tendencija: fiksuojami rekordiškai išaugę nealkoholinio alaus pardavimai

Vartotojų įpročiai keičiasi ne tik didžiuosiuose miestuose, bet ir šalies regionuose. „Gulbelės“ krautuvių tinkle šią vasarą nealkoholinio alaus pardavimai rekordiškai padidėjo kone dvigubai. Rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen“, analizuodama pardavimų šalies prekybos tinkluose (išskyrus „Lidl“) duomenis, fiksuoja, kad šių metų birželio ir liepos mėnesiais beveik visų gaiviųjų gėrimų bei nealkoholinio alaus kategorijų pardavimai augo tiek kiekiu, tiek verte. Didžiausias augimas stebimas nealkoholinio alaus kategorijoje: birželio mėnesį Lietuvoje nealkoholinio alaus nupirkta 2,6 karto (163 proc.) daugiau, o liepą – dvigubai (112 proc.) daugiau nei tais pačiais praėjusių metų mėnesiais. Didžiausias nealkoholinio alaus pardavimų augimas kiekiu stebimas būtent kaimiškose šalies vietovėse – birželį čia nealkoholinio alaus parduota beveik tris kartus (175 proc). daugiau, o liepos mėnesį 2,3 karto (139 proc.) daugiau nei 2017ųjų vasarą. „Nealkoholinio alaus populiarumas auga sparčiausiai visoje gaiviųjų gėrimų ir alaus kategorijoje. Tai reiškia, kad vartojimo įpročių pokyčiai, kuriuos fiksavome nuo metų pradžios, įsišaknija, o nealkoholinis alus iš tiesų rado savo pirkėją. Tiesa, nors nealkoholinio alaus ir jo kokteilių pardavimai šiemet ryškiai šoktelėjo aukštyn, bendra alaus segmento struktūra nepasikeitė – ir toliau daugiausiai parduodama alkoholinio alaus“, – sako „Nielsen“ vadovė Baltijos šalims Ilona Lepp. Tarp gaiviųjų gėrimų birželį ir liepą labiausiai augo energetinių gėrimų pardavimai. Kiekiu jų nupirkta 36 proc. daugiau, o verte 44 proc. daugiau nei praėjusių metų vasarą. „Lyginant šių metų gegužės– rugpjūčio mėnesius su praėjusių metų to paties laikotarpio pardavimų statistika, nealkoholinio alaus pardavimai paaugo kone dvigubai (182 proc.), tuo tarpu mineralinio vandens paklausa padidėjo trečdaliu (32 proc.)“, – teigia UAB „Gulbelė“ vadovas A. Tarnauskas. Pasikeitusius vartojimo įpročius mažesniuose miestuose atspindi ir tai, jog alkoholinius gėrimus vasaros metu, pavyzdžiui, vyną, UAB „Gulbelė“ parduotuvėse gyventojai renkasi rečiau – šio produkto pardavimai nuo gegužės mėnesio sumažėjo trečdaliu (37 proc.). „Investuodami į krautuvių tinklo plėtrą prognozavome stabilų augimą bei esamų prekybos pozicijų šalies regionuose išlaikymą. Vien praėjusiais metais atidarėme 11 naujų prekybos taškų, o šiemet ėmėmės renovacijos. Pastebime, jog gyventojai teigiamai vertina šiuos pokyčius, todėl ir toliau siekiame parduotuves pritaikyti pagal pirkėjų poreikius“, – komentuoja „Gulbelė“ vadovas.

Plačiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas/lietu vos-regionus-pasieke-naujatendencija-fiksuojami-rekordiskaiisauge-nealkoholinio-alauspardavimai.d?id=78969067