PRISTATYMAS

1. Užsakymų pateikimas

Užsakymai priimami visomis dienomis.
Alkoholinių gėrimų užsakymai priimami pagal Lietuvos Respublikos Alkoholio kontrolės įstatymo nustatytus apribojimus:
Pirmadieniais-šeštadieniais: 10:00 – 20:00
Sekmadieniais: 10:00 – 15:00

2. Pristatymo terminas

Apmokėti užsakymai pristatomi per 48 val.
Pristatymo terminas gali būti ilgesnis dėl didelio užsakymų kiekio, šventinių dienų ar nepalankių oro sąlygų.
Apie užsakymo pristatymo vėlavimą klientai informuojami el. paštu.

3. Pristatymo laikas ir vietovės

Pristatymas vykdomas darbo dienomis 10:00 – 20:00 val.
Šeštadieniais pristatymas vyksta Šakių rajono savivaldybėje, Marijampolės mieste, Vilkaviškio mieste, Jurbarko mieste (konkreti pristatymo pabaigos valanda nenurodyta).
Sekmadieniais ir švenčių dienomis pristatymas nevykdomas.
Rugsėjo 1 d. nepristatomi užsakymai, kuriuose yra alkoholinių gėrimų.

4. Pristatymo būdai

Šakių rajono savivaldybėje, Marijampolės, Vilkaviškio ir Jurbarko miestuose prekes pristato UAB „Gulbelė“ darbuotojas.
Kitose vietovėse užsakymus pristato DPD kurjeris arba užsakymas paliekamas DPD paštomate (jei nėra alkoholinių gėrimų ar didelių gabaritų prekių).

5. Pristatymo kaina

Galutinis pristatymo mokestis nurodomas užsakymo metu suformavus krepšelį ir pasirinkus pristatymo būdą bei adresą.
Mokestis gali keistis, jei pakeičiamas adresas arba įtraukiami alkoholiniai ar energiniai gėrimai.

6. Minimalus užsakymas

Minimali užsakymo suma – 20,00 EUR.

7. Svorio apribojimai

Jei užsakymo svoris viršija 60 kg arba 1 kubinį metrą, pristatymo sąlygos derinamos su klientu individualiai telefonu.

8. Prekių pakavimas

Užsakymai Šakių rajono savivaldybėje, Marijampolės, Vilkaviškio ir Jurbarko miestuose pakuojami į plastikinius maišelius (pakavimo mokestis – 0,79 EUR).
Užsakymai, pristatomi per DPD kurjerį ar į paštomatą, pakuojami į popierines dėžes.

9. Prekių trūkumas

Jei užsakytų prekių likutis nėra pakankamas, parduotuvė gali nepristatyti viso užsakymo arba pristatyti mažesnį prekių kiekį.
Apie tai klientas informuojamas el. paštu, o neatitinkamos prekės kaina išskaičiuojama iš galutinės sąskaitos.

10. Užsakymo neatsiėmimas

Jei pristatymo metu užsakymas nepriimamas arba nėra tinkamo asmens (pvz., blaivaus pilnamečio alkoholio užsakymui), parduotuvė bando susisiekti su klientu telefonu.
Jei pristatyti nepavyksta dėl kliento kaltės (neteisingas adresas, nebuvimas vietoje, amžiaus patvirtinimo dokumento nepateikimas), užsakymas grąžinamas į parduotuvę „Gulbė“, V. Kudirkos g. 61, Šakiai.
Pakartotinai toks užsakymas nepristatomas, o pinigai grąžinami į kliento sąskaitą.

PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS

1. Neatitikimų atvejai


Jei gavote užsakymą ir pastebėjote neatitikimų (pvz., trūksta prekių, pristatytas neteisingas kiekis ar yra neužsakytų prekių), nedelsdami informuokite mus el. paštu pagalba@gulbele.lt arba telefonu +370 620 14279 (darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00). Tai būtina padaryti pristatymo dieną.

2. Prekių kiekio ar kokybės trūkumai


Jei per 48 val. nuo prekių gavimo pastebėjote kokybės ar kiekio trūkumus, kurių nebuvo galima nustatyti pristatymo metu, susisiekite su mumis el. paštu pagalba@gulbele.lt arba telefonu +370 620 14279.

3. Maisto prekių grąžinimas


Tinkamos kokybės maisto prekės nėra grąžinamos ar keičiamos. Jei gavote nekokybišką maisto produktą, susisiekite su mumis nurodytais kontaktais ir pateikite prekių įsigijimo dokumentus (sąskaitą-faktūrą). Jums bus pasiūlytas prekės keitimas arba pinigų grąžinimas.

4. Kitų prekių grąžinimas ir keitimas


Jei norite grąžinti ar pakeisti ne maisto prekę, tai galite padaryti per 14 kalendorinių dienų nuo pristatymo dienos. Praneškite mums apie tai el. paštu arba telefonu, nurodydami keitimo/grąžinimo priežastį ir pateikdami pirkimo dokumentą.

5. Prekių būklė grąžinant


Grąžinamos prekės turi būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos, nenaudotos ir originalioje pakuotėje su visais priedais (jei tokių buvo). Elektroninė parduotuvė turi teisę nepriimti grąžinamų prekių, jei jos neatitinka šių sąlygų.

6. Pinigų grąžinimas


Patvirtinus prekių grąžinimą, pinigai pervedami į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prekės grąžinimo dienos. Jei grąžinamos kokybiškos prekės, pristatymo mokestis nėra kompensuojamas.

7. Nekokybiškų prekių grąžinimas


Nekokybiškų prekių grąžinimo ar keitimo išlaidas padengia elektroninė parduotuvė.
Kontaktai 
Telefonas: +370 620 14279 (darbo dienomis 8:00–17:00)
El. paštas: pagalba@gulbele.lt