PRISTATYMAS
|
|
1. Užsakymų pateikimas
|
Užsakymai priimami visomis dienomis. |
Alkoholinių gėrimų užsakymai priimami pagal Lietuvos Respublikos Alkoholio kontrolės įstatymo nustatytus apribojimus: |
Pirmadieniais-šeštadieniais: 10:00 – 20:00 |
Sekmadieniais: 10:00 – 15:00 |
|
2. Pristatymo terminas
|
Apmokėti užsakymai pristatomi per 48 val. |
Pristatymo terminas gali būti ilgesnis dėl didelio užsakymų kiekio, šventinių dienų ar nepalankių oro sąlygų. |
Apie užsakymo pristatymo vėlavimą klientai informuojami el. paštu. |
|
3. Pristatymo laikas ir vietovės
|
Pristatymas vykdomas darbo dienomis 10:00 – 20:00 val. |
Šeštadieniais pristatymas vyksta Šakių rajono savivaldybėje, Marijampolės mieste, Vilkaviškio mieste, Jurbarko mieste (konkreti pristatymo pabaigos valanda nenurodyta). |
Sekmadieniais ir švenčių dienomis pristatymas nevykdomas. |
Rugsėjo 1 d. nepristatomi užsakymai, kuriuose yra alkoholinių gėrimų. |
|
4. Pristatymo būdai
|
Šakių rajono savivaldybėje, Marijampolės, Vilkaviškio ir Jurbarko miestuose prekes pristato UAB „Gulbelė“ darbuotojas. |
Kitose vietovėse užsakymus pristato DPD kurjeris arba užsakymas paliekamas DPD paštomate (jei nėra alkoholinių gėrimų ar didelių gabaritų prekių). |
|
5. Pristatymo kaina
|
Galutinis pristatymo mokestis nurodomas užsakymo metu suformavus krepšelį ir pasirinkus pristatymo būdą bei adresą. |
Mokestis gali keistis, jei pakeičiamas adresas arba įtraukiami alkoholiniai ar energiniai gėrimai. |
|
6. Minimalus užsakymas
|
Minimali užsakymo suma – 20,00 EUR. |
|
7. Svorio apribojimai
|
Jei užsakymo svoris viršija 60 kg arba 1 kubinį metrą, pristatymo sąlygos derinamos su klientu individualiai telefonu. |
|
8. Prekių pakavimas
|
Užsakymai Šakių rajono savivaldybėje, Marijampolės, Vilkaviškio ir Jurbarko miestuose pakuojami į plastikinius maišelius (pakavimo mokestis – 0,79 EUR). |
Užsakymai, pristatomi per DPD kurjerį ar į paštomatą, pakuojami į popierines dėžes. |
|
9. Prekių trūkumas
|
Jei užsakytų prekių likutis nėra pakankamas, parduotuvė gali nepristatyti viso užsakymo arba pristatyti mažesnį prekių kiekį. |
Apie tai klientas informuojamas el. paštu, o neatitinkamos prekės kaina išskaičiuojama iš galutinės sąskaitos. |
|
10. Užsakymo neatsiėmimas
|
Jei pristatymo metu užsakymas nepriimamas arba nėra tinkamo asmens (pvz., blaivaus pilnamečio alkoholio užsakymui), parduotuvė bando susisiekti su klientu telefonu. |
Jei pristatyti nepavyksta dėl kliento kaltės (neteisingas adresas, nebuvimas vietoje, amžiaus patvirtinimo dokumento nepateikimas), užsakymas grąžinamas į parduotuvę „Gulbė“, V. Kudirkos g. 61, Šakiai. |
Pakartotinai toks užsakymas nepristatomas, o pinigai grąžinami į kliento sąskaitą. |
|
PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS
|
1. Neatitikimų atvejai
Jei gavote užsakymą ir pastebėjote neatitikimų (pvz., trūksta prekių, pristatytas neteisingas kiekis ar yra neužsakytų prekių), nedelsdami informuokite mus el. paštu pagalba@gulbele.lt arba telefonu +370 620 14279 (darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00). Tai būtina padaryti pristatymo dieną. |
|
2. Prekių kiekio ar kokybės trūkumai
Jei per 48 val. nuo prekių gavimo pastebėjote kokybės ar kiekio trūkumus, kurių nebuvo galima nustatyti pristatymo metu, susisiekite su mumis el. paštu pagalba@gulbele.lt arba telefonu +370 620 14279. |
|
3. Maisto prekių grąžinimas
Tinkamos kokybės maisto prekės nėra grąžinamos ar keičiamos. Jei gavote nekokybišką maisto produktą, susisiekite su mumis nurodytais kontaktais ir pateikite prekių įsigijimo dokumentus (sąskaitą-faktūrą). Jums bus pasiūlytas prekės keitimas arba pinigų grąžinimas. |
|
4. Kitų prekių grąžinimas ir keitimas
Jei norite grąžinti ar pakeisti ne maisto prekę, tai galite padaryti per 14 kalendorinių dienų nuo pristatymo dienos. Praneškite mums apie tai el. paštu arba telefonu, nurodydami keitimo/grąžinimo priežastį ir pateikdami pirkimo dokumentą. |
|
5. Prekių būklė grąžinant
Grąžinamos prekės turi būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos, nenaudotos ir originalioje pakuotėje su visais priedais (jei tokių buvo). Elektroninė parduotuvė turi teisę nepriimti grąžinamų prekių, jei jos neatitinka šių sąlygų. |
|
6. Pinigų grąžinimas
Patvirtinus prekių grąžinimą, pinigai pervedami į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prekės grąžinimo dienos. Jei grąžinamos kokybiškos prekės, pristatymo mokestis nėra kompensuojamas. |
|
7. Nekokybiškų prekių grąžinimas
Nekokybiškų prekių grąžinimo ar keitimo išlaidas padengia elektroninė parduotuvė. |
Kontaktai |
Telefonas: +370 620 14279 (darbo dienomis 8:00–17:00) |
El. paštas: pagalba@gulbele.lt |